tiistai 11. maaliskuuta 2014

KEVÄTTÄ RINNASSA...

Heei, se oli mun keppi..

Mitä jäpä duunaa?

Sainpas sen


Ai haluisit tän? No tuu hakemaan jos uskallat...

Argh, nyt se vei sen ja just kun mä luulin, että se uhoo vaan.

Ota kiinni jos saat.

En mä nyt viittis kuitenkaan...


Mitä sä oikein teet?


Kaivelen...


Kaivelen...

Mitä isot edellä, sitä pienet perässä..

Tuolla noi älykääpiöt kaivelee. Onneks mulla on keppi.

Siis kuulittekste, mulla on keppi. 

Siis, mulla on keppi!!


Kaiva, kaiva, saavutamme kohta Kiinan. 

Minähän kaivan, koko ajan..

Hmm.. taidamme lähestyä Kiinaa. Kuulen kaivamisen ääniä koko ajan lähempää..

Mistä sä siihen ilmestyit.. Puhutko sä kiinaa?

Hehee,  mulla on keppi. 

Kummallisia nuo kiinalaiset, aina tikku suussa.


Juokse, juokse kiinalainen,  ei se mitään auta. 

Nimittäin minullakin on keppi.

Voitko sä olla mun kaa?

Hei nyt se karkaa, vain häntä on enää näkyvissä.

Me ollaankin kielimiehiä :D

Haloo, kuuleeko Kiina? 

Ei ne kuullu, vaikka kuinka koetin huutaa.

Miten ne oikein jaksaa...


Täältä jostain pääsee kuulemma Kiinaan.

...

Sainpas saaliiksi yhden kiinalaisen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti